عمومی

بیت‌کوین، دی‌فای و موارد دیگر: مصاحبه با دیو از Truthraider – اخبار ارز دیجیتال – کریپتوکارنسی

دیو از Truthraider.com اخیراً با نشست اخبار ارز دیجیتال – کریپتوکارنسی در مورد بیت کوین، پذیرش انبوه، DeFi ، و بیشتر در این مصاحبه اختصاصی.

در وضعیت امروز بازار ارزهای دیجیتال حرفهای زیادی برای گفتن وجود دارد. با این حال، یک چیز مطمئن است. به گفته دیو از Truthraider.com، نسبت به سال 2017 بسیار متفاوت است. با این حال، کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد.

در مصاحبه، دیو به بسیاری از موضوعات مهم در دنیای ارزهای دیجیتال، از جمله وثیقه‌های بیت‌کوین، پذیرش انبوه، DeFi، اتریوم، ارزهای دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) و موارد دیگر. در اینجا برخی از نکات برجسته آمده است.

 

بیت کوین به حجم بیشتری نیاز دارد

دیو در مقایسه با بسیاری از کهنه‌کارهای با تجربه‌تر، نسبتاً تازه‌وارد در فضای ارزهای دیجیتال است. کاری که او به اخبار ارز دیجیتال – کریپتوکارنسی می گوید، او تنها در سال 2017، نزدیک به پایان بازار چرخه هایپ، وارد شد. با این حال، به او این چشم انداز را می دهد که با چشمانی تازه به بازار نگاه کند.

در صحبت با اسکات کانینگهام از اخبار ارز دیجیتال – کریپتوکارنسی، دیو می‌گوید که بیت کوین چند کلیدی را از دست می‌دهد که مانع از رسیدن به آن ارتفاعات جدید می‌شود. در نهایت، همه چیز به یک چیز ختم می شود: حجم حجم.

“واقع بینانه… شما برای انجام تریلیون ها دلار در روز به بیت کوین نیاز دارید. اگر به یاد داشته باشید که هال فینی گفت، او معتقد بود که ارزش بازار می تواند یک روز به صد تریلیون دلار برسد. این نیاز به حجم حجم دارد.”

در نهایت، این امر مستلزم آن است که بیت کوین بیشتر شبیه ویزا باشد. یا باید توسط دولت-ملت ها برای تجارت استفاده شود. دیو ادامه می دهد: «برای موفقیت طولانی مدت بیتین، همه چیز به بازی حجم دارد. در حال حاضر، بیت کوین تنها به بخش کوچکی از پتانسیلی که می تواند روزی به دست آورد، دست می برد.

اخبار ارز دیجیتال – کریپتوکارنسی در مورد تراکنش‌های بزرگ BTC که فقط با یک گزارش ارسال شده، گزارش داده است. این یادآوری است که بیت‌کوین کار می‌کند و ارزشی دارد که روزانه در یک رابطه می‌شود. با این حال، به گفته دیو، این تراکنش ها باید صدها بار در روز انجام شوند.

ما باید به نقطه ای برسیم که ارسال 1 میلیارد دلار بیت کوین دیگر خبری نباشد. این در نهایت تنها زمانی می تواند اتفاق بیفتد که حجم روزانه دلار به مرز تریلیون برسد.

“من از امور مالی غیرمتمرکز انتقاد دارم”

با این حال، DeFi هنوز با مشکلاتی مواجه است. هک ها و سوء استفاده ها همچنان به صورت نیمه ثابت رخ می دهند. آخراً، یک سوء استفاده استفاده به از دست دادن 500 هزار دلار از استخرهای موجود در پلتفرم DeFi Balancer. این اتفاقات در نهایت اعتماد کاربران به DeFi را تضعیف می کند. سرمایه گذاران نگران از رفتن وجوهشان هستند.

این یک مشکل جدی است و دیو می تواند به راحتی بر آن غلبه کند. به گفته او، این به یک مشکل اساسی خلاصه می شود.

در حال حاضر، توسعه دهندگان DeFi شرطبندی می کنند که قراردادهای هوشمند آنها هک نمی شود. با توجه به اینکه سرمایه های زیادی در خطر هستند، این یک فرض خطرناک است.

“مشکل اصلی DeFi این است که هیچ توسعه دهنده یا شرکتی مشکل escrow را حل نکرده است”

دیو به اخبار ارز دیجیتال – کریپتوکارنسی می گوید،

«فکر می‌کنم DeFi تا زمانی که کسی آن را حل کند، مشکل است. وقتی صحبت از DeFi به میان می‌آید، بزرگترین مشکلی است که من دارم، escrow است. چگونه می‌توان وام‌های وثیقه‌های، همه خدمات مالی را بدون هیچ گونه امانی دریافت کرد.»

هک بی امان

دیو بدبین نسبت به اتریوم است و اعتراف می کند که از طرفداران بزرگ پلتفرم قراردادهای هوشمند پیشرو نیست. با این حال، همه این کارها را با سلیقه انجام می دهد.

“من فقط اتریوم را سطل خاک می کنم زیرا می دانم که آنها به اندازه کافی باهوش هستند تا آن را کنترل کنند، آنها فقط باید از مرحله انکار [مشکلات دیگر] خارج شوند.”

Stablecoins به عنوان تنها جایگزین بیت کوین

با توجه به انتقادات دیو نسبت به اتریوم، تعجب آور نیست که او یک گاو بیت کوین است. با این حال، او یک رقیب را می‌بیند که حتی خودش هم می‌پذیرد که دارد: استیبل کوین‌ها.

“تا آنجا که نمی خواهم اعتراف کنم، فکر می کنم که استیبل کوین قوی ترین استدلال برای سرعت، کارایی، نقدینگی، ورود به دولت-ملت ها، شرکت ها هستند… نمی خواهم اعتراف کنم، اما من فکر کنم. می کنم که استیبل کوین ها به عنوان یک مدل پذیرش هستند.»

<p>&lt;p&gt;&amp;lt;table width=”509″&amp;gt;&lt;br /&gt;&amp;lt;tbody&amp;gt;&lt;br /&gt;&amp;lt;tr&amp;gt;&lt;br /&gt;&amp;lt;td width=”509″&amp;gt;&amp;lt;a href=”https://hoseinifinance.com/blog/digital-currency-training/wallet/”&amp;gt;https://hoseinifinance.com/blog/digital-currency-training/wallet/&amp;lt;/a&amp;gt;&amp;lt;/td&amp;gt;&lt;br /&gt;&amp;lt;/tr&amp;gt;&lt;br /&gt;&amp;lt;/tbody&amp;gt;&lt;br /&gt;&amp;lt;/table&amp;gt;&lt;/p&gt;</p>

این مطلب را هم از دست ندهید :   پلی کربنات شفاف، طلق پلی کربنات شیشه ای

 

در این مرحله، کانینگهام از دیوپرس بسیار معتبری پرسیده اند. چه اتفاقی می‌افتد وقتی دارای فیات پشتوانه استیبل کوین‌ها می‌شوند؟ دیو دوباره بر اعتقاد خود به بیت کوین می کند: او می خواهد فدرال رزرو جایگزین شود و با بسیاری از اصول آزادی گرایی موافق است.

با این حال، او یک هشدار اضافه می کند: همه بزرگ جهان اکنون به ارزهای دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) نگاه می کنند. بنابراین، رقابت زیادی از یک «دلار دیجیتال» خواهد داشت.

https://hoseinifinance.com/blog/digital-currency-training/

آیا استیبل کوین ها شانسی دارند؟

هر کشور روی زمین و هر شرکتی، در نهایت از یک stablecoin استفاده خواهد کرد، حداقل بر اساس دیو همیشه دسته‌های موجود از ارزهای دیجیتال وجود خواهند داشت. به نظر می رسد غیرممکن است که آرزوهای فیات و استیبل کوین های مربوط به آنها به طور همزمان باعث می شود.

استدلال می‌کند که علیرغم اعتقاد به بیت کوین، این به غیرواقعی است.

“راستش بگویم از استیبل کوین متنفرم، از اینکه این اتفاق می افتد متنفرم… اما نمی توانم آنچه را که در مقابلم نادیده بگیرم.”

نظرات نهایی

در طول مصاحبه، دیو نظر صادقانه خود را در مورد وضعیت امروز بازار ارائه می دهد. او با لحنی معمولی، معتقد است که فناوری‌های آینده را از ارزهای دیجیتال، از روش‌های مصنوعی گرفته تا خدمات بهداشتی از راه دور، باز خواهد کرد.

یک سرمایه‌گذار باهوش این روند را زود به دنبال می‌کند، زیرا به ناچار رشد می‌کند تا زندگی روزمره ما را به روش‌های تأثیرگذار بر عوامل مؤثر تبدیل کند. در مجموع، او در نهایت یک فرد کنجکاو است که در راه است. تا حدی به همین دلیل است که او به وعده بیت کوین دراز مدت متعهد است.

همچنین به همین دلیل است که او با وجود زمستان نزولی ۲۰۱۸ در صنعت بلوک چین گیر کرده است. مصاحبه کامل ارزش دیدن را دارد. بسیاری از موضوعات دیگر که در این مقاله مورد بحث قرار نگرفته اند نیز پوشش داده شده اند، از جمله:

  • تضمین بیت کوین
  • آیا شرکت های بزرگ استخراج بیت کوین را آغاز خواهند کرد یا نه
  • نصف شدن و قیمت بیت کوین
  • بلاک چین در رسانه های اجتماعی
  • … و بیشتر!

حتماً آن را بررسی کنید و با کیفیت بیشتر در کانال YouTube اخبار ارز دیجیتال – کریپتوکارنسی مشترک شوید.

سلب مسئولیت