برگزیده

قبل از انتخاب خدمات برتر چاپ و طراحی تبلیغات اشتباه نکنید !!!

زمان تحویل چاپ پرچم ایران

مشخصات چاپ لیبل سلفون براق گرد :

ما در جهانی که زندگی می کنید دارای انواع روش های تبلیغاتی بروز و جذاب هست که هر یک از این روش ها به خودی خود می تواند بسیار بااهمیت و به نوبه خودش بسیار ضرروی و کاربردی باشد.
هزینه تیشرت زنانه سفید اسپان با چاپ A4*

ارسال سفارش در شهر تهران

زمان تحویل چاپ روی سویشرت مشکی

کلیه لیبل های بالا با روکش سلفون براق که روی محصول کشیده می شود چاپ و ارسال می شوند.

فایل یووی (برجسته) پشت کارت ویزیت

شما کافی است میزهایی که قرار است مهمانان شما چه در مراسمات عروسی و چه در تولد با بادکنک تزدین بکنید و زیبایی خاصی به سالن مراسم شما خواهد داد سعی بکنید برای این روش هم نیز از دو یا نهایتا سه طیف رنگی استفاده بکنید.
از استفاده کردن طرح های تمپلات طلاکوب خودداری فرمایید. ( احتمال دارد در طلاکوب کچلی رخ دهد )
شرکت های استارتاپی معمولا با کمبود بودجه و منابع مالی در شروع کار روبروی هستند زیرا از یک طرف نیروهایی که در آن شرکت فعالیت می کنند و از طرف دیگر بازاریابی و جذب مشتری نیازمند منابع و بودجه بسیار زیادی می باشد به این خاطر باید برای تبلیغات یک هزینه ای را اختصاص بدهد به این خاطر بهترین گزینه چاپ لیوان کاغذی تبلیغاتی می باشد. بسیاری از شرکت ها می توانند با چاپ لیوان کاغذی که بعنوان یک امر بازاریابی و تبلیغات بسیار قوی می باشد در هزینه های تبلیغات خود صرفه جویی بکنند.
چاپ کارت ویزیت پی وی سی روی کاغذ پی وی سی ۵۰۰ میکرون پرطرفدار ترین و پرفروش ترین کارت ویزیت در خانواده سری پی وی سی می باشد. همین استقبال بیشتر از این محصول باعث شده که فرم فوری ۳ روزکاری این محصول راه اندازی شود و امکان ثبت سفارش این محصول در حداقل تیراژ ۵۰۰ عدد فراهم می باشد.
چاپ پرچم تشریفات ساتن ریشه دار در مجموعه ما ، در سایز ۱۵۰ در ۹۰ سانت و به صورت یکرو و دورو انجام می شود و با میله استیل و پایه شیری و خورشیدی ارائه می شود که طبیعتا پایه خورشیدی به دلیل استفاده از فلز بیشتر مقداری گرانتر می باشد.
چاپ بروشور روی گلاسه ۱۳۵ گرم به صورت افست فول رنگی و با بالاترین کیفیت و به صورت عمومی انجام میشود و کلیه خدمات تاکنی در این مرکز توسط ماشین های تمام اتوماتیک انجام میشود.

چاپ لیوان کاغذی 200 سی سی

هزینه هر ۱۰۰۰ عدد سلفون مات دورصاف +A*

مشخصات چاپ لیبل سلفون مات دورصاف :

چاپ پدموس مستطیلی همواره یکی از پرطرفدار ترین انواع پدموس های سفارشی این مرکز می باشد که همیشه مورد اسقبال مشتریان گرامی قرار داشته است. این پدموس های دارای ابعادی کوچکتر از کاغذ A4 و با لبه های گرد می باشند و به همین جهت فضای بسیار مناسبی را برای حرکت موس (موشواره) در اختیار شما قرار می دهد.

هزینه تیشرت قرمز پنبه ای با چاپ A4*

مشخصات چاپ بروشور گلاسه ۱۳۵ گرم سایز گسترده A5 :

سایز چاپ روی سویشرت*

کاربر و یا مشتری به شخصی گفته می شود که وارد سایت چاپ نفیس شده و یک یا چندی از خدمات چاپ نفیس را انتخاب و سفارش بدهد.
در طراحی کارت ویزیت خود سعی کنید از ۲ فونت بیشتر استفاده نکنید چون هارمونی فونت ها بسیار مهم می باشد و باید فونت هایی را انتخاب بکنید که در یک تم کاری باشن و نهایت در دو نوع فونت برای طراحی کارت ویزیت خود استفاده بکنید.

آموزش چاپ پارچه برروی پدموس

شما در این مرحله کافی است طرح دلخواه خودتان را انتخاب بکنید. این طرح هم می تواند رنگی و هم می تواند سیاه و سفید باشد. یک نکته بسیار مهمی وجود دارد و اون این است که اگر قصد دارید روی تیشرت روشن از لیبل های روشن طرح خودتان را بچسبانید باید طرح را در هنگام پرینت در حالت Mirror یا به اصطلاح بصورت آینه ای پرینت بگیرید.
وقتی شما از کنار یک اثر چاپ تراکت ، چاپ پوستر ، چاپ بروشور در می شوید ناخودآگاه سبب جلب توجه شما به آن تصویر می شود این همین کیفیت و انتخاب یک تصویر زیبا و با کیفیت می باشد.
بسیاری از ابزارهای بازاریابی قیمت بسیار بالایی نسبت به تاثیرگذاری آنها دارد. شما می توانید با چاپ سربرگ ارزان یک روش بازاریابی مدرن و قدرتمند برای بازاریابی سازمان خودتان انجام بدهید. شما حجم زیادی از سربرگ در قیمت پایین می توانید چاپ و مطالب و نامه های اداری خودتان را در قالب آن بنویسید.

سایز بندی تیشرت ملانژ

سایز طراحی این کارت ویزیت می بایست ۸٫۶۵x5.7 باشد که بعد از برش سایز کارت ویزیت ۸٫۴x5.4 می شود و خلاصی برش این محصول ۵ میلیمتر می باشد که توصیه می شود برای طراحی صحیح این کارت ویزیت از قالب آماده ای که در تب قالب های طراحی موجود می باشد استفاده نمایید.
چاپ پرچم تشریفات ساحلی نیز به صورت سابلیمیشن انجام می شود. این روش چاپ به صورت حرارتی انجام میشود و رنگ با حرارت و دستگاه پرس مخصوص به خورد پارچه ساتن پرچم می رود. چاپ روی پرچم ساحلی به دلیل اینکه رنگ به خورد پارچه می رود بدون پس زمینه انجام میشود و قسمت های سفید کار و یا طرح شما چاپ نمی شود. این گونه چاپ ( سابلیمیشن ) بهترین نوع چاپ ممکن بر روی پارچه ها می باشد و بالاترین ماندگاری و البته کیفیت چاپ را دارد.
چاپ کارت ویزیت لمینت براق طلاکوب ۹x6 با سرعت چاپ ۱۶ روزکاری عرضه می شود که به صورت آنلاین امکان ثبت سفارش آن روی وب سایت فراهم می باشد.

معرفی فاکتور قبضی

قالب های طراحی کارت ویزیت 6×9 دورگرد :

لیبل سلفون مات طلاکوب از زیر شاخه های لیبل سلفون مات می باشد که شامل خدمات تکمیلی می شود. در این نوع لیبل ابتدا لیبل چاپ می شود و قبل از روکش طلاکوب می شود که باعث استحکام و مقاومت بیشتر فیلم طلاکوب روی کار می شود. فیلم طلاکوب در گذشته برای چاپ کارت ویزیت مجموعه استفاده میشد ولی به تازگی روی محصولات لیبل خود نیز این خدمت را اضافه کرده که جلوه و درخشندگی خاصی به کار لیبل شما خواهد بخشید.

معرفی پاکت تحریر ۸۰ گرم

وقتی شما مکاتبات و نامه های خودتان را بصورت رسمی و در قالب یک سربرگ حرفه ای و زیبا و شیک بنویسید اهمیت و اعتباری به سازمان شما خواهد بخشید. شما این تصور را بکنید که نامه های خودتان را بدون هیچ نام و نشانی بنویسید بازخوردی که شما از مشتریانتان می گیرید به چه شکل خواهد بود آیا سبب اعتبار یا باعث کاهش اعتبار شما می شود. ولی داشتن یک سربرگ زیبا و شیک بهمراه لوگوی سازمانی خودتان یک اعتبار و یک اهمیت بی بدیل به سازمان شما می بخشد.
به طور معمول سفارش های چاپ روی تیشرت بین ۱ الی ۳ روزکاری در دفتر تهران چاپ و آماده تحویل می باشد. از این رو در وب سایت مجموعه امکان ثبت سفارش چاپ تیشرت سفید یقه دار جودون به دو صورت چاپ عادی ( ۳ روزکاری ) و چاپ فوری ( یکروزه ) مقدور می باشد. سفارش های ثبت شده با چاپ فوری نهایتا تا یک روزکاری پس از تایید مالی سفارش آماده می شوند و سفارش های عادی نهایتا پس از ۳ روز کاری آماده تحویل در دفتر تهران می باشند. کیفیت چاپ روی تیشرت فوری و عادی هیچ گونه تفاوتی با یکدیگر ندارند و علت تفاوت قیمت در دو سرعت چاپ روی تیشرت به دلیل اولویت بخشیدن به سفارش های ثبت شده ی با چاپ فوری بر سفارش های عادی می باشد.
کلیشه طلاکوب با چاپ ، ۱ الی ۲ میلیمتر خطای روی هم خوری دارد. این موضوع را هنگام طراحی رعایت فرمایید که از طرح هایی که قسمت چاپی و طلاکوب در هم روی دارد استفاده نفرمایید.
برای چاپ پرچم های تشریفات ایتدا طرح برروی پارچه خام چاپ می شود و سپس دوخته و ریشه دوزی می شود.
چاپ پاکت کتان 120 گرم جز یکی از زیباترین و خوش فرم ترین سری خانواده پاکت ها در ما می باشد. کاغذ کتان ۱۲۰ گرم دارای بافت های ریزی می باشد که زیبایی خارق العاده ای به برند و سازمان شما خواهد بخشید و همین امر سبب شده برای چاپ ست های اداری بسیار مورد استفاده قرار گیرد و از این کاغذ برای چاپ سربرگ و انواع پاکت استفاده می شود.

فایل یووی (موضعی) روی کارت ویزیت

انواع محصولات تیشرت – سفارش آنلاین چاپ انواع تیشرت – چاپ نفیس
چاپ روی تیشرت قرمز پنبه ای یقه گرد به صورت ۳ روش امکان پذیر می باشد:
از این پازل به دلیل اینکه کوچکتر است و طبیعتا هزینه کمتری دارد بیشتر برای مصارف تبلیغاتی و شرکتی در تیراژ بالا استفاده و سفارش داده می شود هر چند که با این وجود هم مشابه سایر پازل های امکان سفارش این محصول نیز به صورت تکی یعنی حتی 1 عدد هم مقدور می باشد.
چاپ کارت ویزیت لمینت مخملی برجسته نیز تنها نمونه ۹x6 برجسته است که از مقوای ایندربرد ۳۰۰ گرم ضخیم برای چاپ آن استفاده می شود که در عین دارا بودن مقاوت مطلوب ، از روکش سلفون مخملی استفاده می شود و همچنین می تواند با داشتن نواحی برجسته حس با شکوهی را به شما منتقل کند.
ما در بخش مقالات افست طراحی بروشور با فتوشاپ ، طراحی تراکت با فتوشاپ را بصورت مفصل بحث کردیم و قصد داریم توانمندی های متنوع و بسیار زیاد فتوشاپ را بصورت گام به گام برای شما تشریح بکنیم.
چند عامل وجود دارد که تقریباً می تواند یک عکس به یاد ماندنی را تضمین کند ، و همه آنها به یک چیز ختم می شود:
محاسنی که کاغذ لاستر براق دارد این است که به سبب براقیتی که دارد عکس هایی که ممکن است از لحاظ کیفیت از مطلوبیت پایینی برخوردار باشد پوشش بدهد. مورد بعدی این است که از این نوع کاغذ ها بهتراست از عکس های شاد و روشن استفاده بکنید.
چاپ بروشور گلاسه 135 گرم پرفروش ترین و پرمصرف ترین مدل در خانواده بروشور می باشد. کاغذ گلاسه 135 گرم همواره در بین مشتریان گرامی به دلیل زیر دست بسیار مطلوب و همین طور قیمت مناسب نسبت به سایر کاغذ های گلاسه بسیار پرطرفدار می باشد. چاپ بروشور بر روی کاغذ گلاسه 135 گرم برروی 3 سایز A5 و A4 و همینطور A3 قابلیت چاپ دارد.

سعی میکنیم در سایر مقالات به بخش های دیگر اصول طراحی کارت ویزیت بپردازیم.
پرچم های رومیزی و تشریفات با رنگ ریشه های متنوعی ارائه می شوند که شما مشتریان گرامی می توانید از بین رنگ های ریشه موجود رنگی که متناسب با لوگو و نوشته های شما می باشد و یا می پسندید را انتخاب کنید. رنگ های ریشه پرچم موجود عبارتند از :
از ویژگی های بارز این کارت ویزیت چاپ به صورت برجسته و دورگرد می باشد.
گاهی اوقات محیط پیرامونمون بسیار خسته کننده و کسل کننده می باشد و دوست داریم با تغییر و تنوع بخشی به محیط کاریمان باعث افزایش رغبت به کار و محیط اطرافمان بشود. یکی از این بخش هایی که زیاد در اطراف زندگی ما قرار دارد و بسیار تکراری و کسل کننده شده است پدموس است. چاپ پدموس ممکن است در ابتدا برای هرکسی سوال باشد که چه جوری میشود که ما بتوانیم عکس دلخواه خودمان را برروی پدموس چاپ کنیم. اما جواب این سوال بسیار آسان و راحت می باشد شما می توانید با رعایت گام به گام این متد ها چاپ پدموس فوری و زیبایی داشته باشید و بتوانید به محیط اطراف خود تغییر و تحول بدهید. امیدوار هستم آموزش چاپ پدموس برای شما بسیار مفید و کاربردی باشد.
ما سعی کردیم این مقاله مزایای چاپ پاکت را بطور ساده ولی گویا برای شما بیان کرده باشیم و شما به اهمیت و ضرورت چاپ پاکت رسیده باشید و ما سعی کردیم آشنایی محاسن چاپ پاکت نامه را بطور گام به گام برای شما بیان کرده باشیم و به نتیجه مطلوب در این مورد رسیده باشید. و امیدوار هستیم با مطاله مزایای چاپ پاکت به نتیجه دلخواه برسید.

موارد مورد نیاز

تفاوت های شرکت های ارسالی شهرستان

انتخاب نام تجاری چاپگر خود به این معنی است که تنظیمات از پیش تنظیم شده اند ولی در بعضی موارد نیاز است تنظیمات پرینتر را متناسب با کاغذ تنظیم بکنید.در خصوص انتخاب جوهر سعی بکنید از جوهر هایی استفاده بکنید که آن چاپگر از آن پرینتر پشتیبانی می کند برای مثال جوهر های چاپگر اپسون بهتر است از جوهر خودش استفاده بشود.
سطح انجام پروژه : ساده و بدون نیاز به حضور تکنسین متخصص
همان طور که یادآور شدیم چاپ روی لیوان به صورت سابلیمیشن حرارتی انجام میشود و باعث می شود که رنگ های به خورد لعاب سرامیک لیوان برود و این این امر سبب می شود که این روش چاپ ماندگاری بسیار بالایی به طرح شما روی لیوان بدهد.
عکس برداری از هر اتفاق و یا از هر شی می تواند آموزش مخصوص به خودش را داشته باشد و ما سعی کردیم بخشی از این موارد را برای شما بیان بکنیم در مقاله آموزش عکاسی به یادماندنی و سعی کردیم روش داشتن عکس به یادماندنی را بطور کامل برای شما بیان بکنیم و همچنین شما می توانید با چاپ عکس روی شاسی ارزان و یا چاپ عکس با شاسی زیبا به این ماندگاری عکس کمک بیشتر بکنید. امیدوار هستیم مقاله آموزش عکاسی به یادماندنی برای شما مفید و سودمند باشد و شما بتوانید با خواندن آموزش عکاسی به یادماندنی نهایت لذت را ببرید و بتوانید یک عکس زیبا و به یادماندنی را چاپ و داشته باشید.
برای طراحی خود هدفی را ترسیم بکنید. طراحی یکسری سبک های جدید برای هر حرفه و هر کسب و کاری مناسب نیست در نتیجه اول کسب و کار خودتان را بطور کامل آنالیز بکنید و براساس آن هدف طراحی خودتان را مشخص بکنید.
اگر شعار و یا آدرس وبسایت و یا آیدی اینستاگرام مطرحی دارید حتما در طراحی خود لحاظ و از آن در طراحی خود استفاده بکنید.
ما سعی کردیم در مقاله مزایای چاپ لیوان کاغذی و اهمیت چاپ لیوان کاغذی را بطور کامل برای شما بیان کنیم و امیدوار هستیم مزایای چاپ لیوان کاغذی انقدر زیاد و برای شما جذاب باشد که شما را ترغیب به چاپ لیوان کاغذی بکند.
تراکت ها در چارچوب یک کمپین بازاریابی بهترین عملکرد را دارند. علیرغم اینکه چاپ تراکت روش سنتی برای تبلیغ است، بسیاری از کارشناسان بازاریابی دیجیتال هنوز بر این اعتقاد هستند که تراکت تبلیغاتی برای ایجاد یک استراتژی تبلیغاتی دیجیتالی بسیار می تواند نقش مفیدی را ایفا بکند.

چاپ روی کاغذ متالیک

در زمان چاپ سفارش تیراژ بالا اگر نسبت به کیفیت سفارش خود و یا میزان تلورانس رنگی عکس خود بسیار حساس می باشد، قبل از چاپ نهایی تیراژ بالا ابتدا یک نسخه آزمایشی سفارش دهید و در صورت تایید میزان کیفیت و تلورانس رنگی آنگاه اقدام به سفارش در تیراژ بالا کنید. در غیر اینصورت چاپ نفیس هیچ گونه مسئولیتی در قبال حجم بالای تیراژ نخواهد داشت.

در حال حاضر بسیاری از شرکت های چاپ در دنیا به این فکر افتادند که صنعت تولید لیوان یکبار مصرف را بصورت شخصی سازی برای سازمان ها تبدیل بکنند.
از ویژگی های بارز این کارت ویزیت ضخامت مطلوب این کارت ( مشابه سری لمینت مات و یا براق ) و مقاومت بسیار بالا و وضوح رنگ در این کارت ویزیت می باشد .