عمومی

معرفی انواع میز شیشه ای + قیمت خرید روز

امروزه میز های شیشه ای مانند میزهای چوبی در موقعیتی قرار گرفته اند که با تامین نیازهای مناسب و عالی وارد بازار شده و با مزایا بی نظیر به محبوبیت دست یافته اند. با پیشرفت تکنولوژی و گسترش دکوراسیون شیشه ها به یکی از اجرای جدایی ناپذیر تبدیل شده اند که توسط تولید کنندگان مختلفی مانند ایران لاکوبل تولید می شوند که مصارف گوناگونی از جمله نصب نرده شیشه ای دارند. در این مقاله، معرفی انواع میز شیشه ای می پردازیم و مزایا آن ها را نیز شرح می دهیم.

 

انواع میزهای شیشه ای

میزهای شیشه ای اداری از نظر طراحی بادوام، مستحکم و شیک هستند و در عین حال انعطاف پذیری فوق العاده مطلوبی در تولید دارند بدون مشکل به هر شکلی تبدیل می شوند. شیشه ساخته شده از یک ماده ژل مانند، بسیار متنوع است و می تواند به خوبی در مخلوط با فلزات، چوب و حتی سرامیک استفاده شود. در زیر انوع میز شیشه ای معرفی شده است؛

 

  • شیشه شفاف

پانل پشتی این میز شیشه ای آشکار دارای ترکیبی از پلاستیک اکریلیک است، شفاف و روشن است و می تواند میز را از آسیب های محافظت کند. میز شفاف شیشه ای با لبه های رنگی یا بی کاملا رنگ است. این نوع تخته دارای دمای پایینی است که با استفاده از افزایش ضخامت و لبه رنگی آن قابل افزایش است. شیشه شفاف تقریباً تمام ساعات روز یا نور متوسط مصنوعی را که روی آن می افتد منعکس می کند. این نوع شیشه به دلیل اینکه در همه جا قرار می گیرد و قیمت ساخت آن بسیار پایین است، پرمصرف ترین نوع شیشه است.

 

  • شیشه رنگی

این نوع شیشه با افزودن رنگ های منحصر به فرد به مواد شیشه طراحی شده است. رنگ این شیشه می تواند مشکی یا خاکستری، آبی یا حتی سبز باشد. این شیشه دارای وجوه ای است که بسیار قابل مقایسه با رومیزی شیشه شفاف می باشد، از سوی دیگر می تواند تنش حرارتی بیشتری نسبت به شیشه شفاف داشته باشد. نور خورشید و نور مصنوعی کمتری را نشان می‌ دهد.

 

  • شیشه سکوریت

برخلاف شیشه های شفاف و شیشه های رنگی، میز شیشه سکوریت یک ماده شیشه ای بسیار محکم با مقاومت در برابر نفوذ است. این شیشه به وسیله فشرده سازی سیلیس و نرم و تقویت آن با حرارت ساخته می شود. شیشه سکوریت را نمی توان به راحتی با نیروی مکانیکی خراشید، شکست، سوراخ کرد یا برش داد. شیشه سکوریت بسیار قوی است، ایده آل تر از شیشه های رنگی و شفاف است و یکی از انتخاب های خوب برای میزهای شیشه ای محل کار می باشد.

 

  • شیشه مات

مانند شیشه سکوریت، میز شیشه مات دارای چگالی بالایی است، اما از سطح سندبلاست ساخته شده است. این شبیه به شیشه است، با این حال عبور مداوم نور از آن محدود است. در عبارات پتانسیل دما، میز شیشه ای مات 6 برابر مناسب تر و مقاوم تر از شیشه شفاف است. میز شیشه ای مات اغلب برای میزهای محل کار و جلسات همایش استفاده می شود.

 

این مطلب را هم از دست ندهید :   باربری در شهر پرند

مزایا میز شیشه ای

موارد زیادی وجود دارد که انتخاب یک میز کار شیشه ای را معقول می کند. ما این دلایل را در ادامه بررسی می کنیم. شیشه یکی از ظریف ترین مواد است و می ‌تواند تصویر سازمان را در محل کسب و کاری که مورد استفاده قرار می ‌دهد، ارائه دهد و به اتاق ‌ها و محل‌ های کاری که در آن ‌ها استفاده می شود، شیک و مجلل می کند. برخی افراد بر این باورند که شیشه بادوام نیست، اما واقعیت این است که بسیار بادوام است و در برابر خراشیدگی مقاوم می باشد به خصوص اگر از شیشه های سکوریت استفاده کنید.

شفافیت شیشه آن را به یک گزینه عالی برای هماهنگی در هنگام انتخاب رنگ مبلمان اداری مختلف تبدیل می کند. از آن جا که شیشه دارای رنگ خاصی نیست، می توان آن را با هر رنگ متفاوتی ترکیب کرد و حتی می توان از میز های شیشه ای که در آن ها رنگ های متنوعی وجود دارد استفاده کرد. شیشه برای نگهداری و تمیز کردن راحت بهترین گزینه است. در واقع، شیشه به همراه یک دستمال تمیز می شود و دیگر نیازی به شوینده های گران قیمت نیست.

 

قیمت میز شیشه ای

قیمت میز شیشه ای به مواردی مانند؛ نوع شیشه، ضخامت شیشه، فرم و جنس پایه، ابعاد شیشه که، شرکت تولید کننده و … بستگی دارد. از آن جایی که محصول شیشه ای با پتانسیل تولید کننده شیشه تولید می شود، می توانید مطمئن باشید که هیچ واسطه ای وجود ندارد و هزینه هایی که به شما معرفی می شود برابر با قیمت واحد تولیدی می باشد، البته به شرطی که شیشه مورد نظر را از فروشگاه های معتبر خریداری نمایید. برای اطلاع از قیمت ها ضخامت شیشه و نوع شیشه انتخابی خود را به متخصصین ما اطلاع دهید تا در سریع ترین زمان ممکن قیمت را به شما اطلاع دهند.

سفارش و خرید میز شیشه ای

برای خرید این نوع میزها، چند فاکتور را در ذهن خود حفظ کنید تا بتوانید از خرید خود مطمئن باشید. بسته به موقعیت مکانی که می خواهید از این نوع میز استفاده کنید، باید نوع شیشه را در نظر بگیرید. برای سفارش میز می توانید به وب سایت https://iranlacobel.com مراجعه کنید و شیشه میز خود را به همراه ابعاد و ضخامت آن انتخاب نمایید تا در اسرع وقت برای شما آماده شود.