عمومی

همه دلایلی که سرمایه گذاری در یک صندلی دندانپزشکی جدید بسیار مهم است

همه دلایلی که سرمایه گذاری در یک صندلی دندانپزشکی جدید بسیار مهم است

برای توسعه مناسب کار در کلینیک دندانپزشکی، ضروری است که تجهیزات یک سری الزامات را برآورده کنند و نیازهای دندانپزشک را برآورده کنند. از یک طرف، ظاهر آن باید تصویری مناسب و حرفه ای را منتقل کند، اما علاوه بر این، مراقبت از رفاه و آسایش بیماران و تیم حرفه ای که ساعت ها در مطب کار می کنند ضروری است. و یکی از مهمترین عناصر تجهیزات داشتن یک صندلی دندانپزشکی مدرن است. صندلی های دندانپزشکی در دندانپزشکی بخشی از مبلمان اولیه یک کلینیک هستند و باید هر چند وقت یکبار تجدید شوند، زیرا ممکن است قدیمی و ناایمن شوند (به دلایل ارگونومیک). ما فهرستی از دلایل ضروری بودن نوسازی و داشتن یک صندلی دندانپزشکی مدرن را ارائه می‌کنیم که راحتی بیشتری هم به دندانپزشک و هم برای بیماران ارائه می‌کند.

علاقه مندان جهت اطلاع از رادیوگرافی ، یونیت دندان پزشکی ، رادیوگرافی و آر وی جی به صفحه مربوطه مراجعه فرمایید و کسانی که نیاز دارند درباره تجهیزات دندانپزشکی مطالعه داشته باشند از طریق بلاگ سایت دنتی شاین مراجعه کنند برای اشنایی با رادیوگرافی استوک به صفحه https://dentyshine.com/رادیوگرافی-استوک/ مراجعه کنید

چرا باید به صندلی دندانپزشکی مدرن تری تغییر دهیم؟

  1. تجدید تصویر شرکت

مشخص است که هر چند وقت یکبار تغییر قسمتی از مبلمان به تأثیرگذاری خوب بر بیماران کمک می کند. اگر فردی به کلینیک برسد و متوجه شود که صندلی قدیمی است، نظر او به طور کلی منفی خواهد بود.

در طول سال ها، طرح ها و تصویر صندلی های دندانپزشکی در حال تغییر است. در میان رایج‌ترین نشانه‌های سایش، متوجه می‌شویم که با گذشت زمان و استفاده از محصولات ضدعفونی‌کننده، مواد صندلی‌های قدیمی کلینیک دندان‌پزشکی اگر پلاستیکی باشند، می‌توانند تغییر رنگ دهند. اگر آلومینیومی باشند این اتفاق نمی افتد. و شکستگی ممکن است در اثاثه یا لوازم داخلی ظاهر شود، بنابراین زوال آن بیش از حد قابل توجه است، از این رو داشتن یک صندلی دندانپزشکی مدرن اهمیت دارد.

  1. یک برنامه سرمایه گذاری و استهلاک ایجاد کنید

نیاز به به روز رسانی یک کلینیک، برای مثال، زمانی که تکنسین برای بازسازی مکرر مراجعه می کند، قدردانی می شود.

گاهی اوقات تمام عناصر پلاستیکی صندلی‌های دندانپزشکی مانند شیلنگ‌ها، سیستم مکش داخلی و خارجی یا درن‌ها تحلیل می‌روند و خشک می‌شوند که می‌تواند منجر به از بین رفتن و نشتی شود. از این نظر تخمین زده می شود که عمر پلاستیک 10 سال است. یک صندلی دندانپزشکی مدرن دارای درمان‌ها و مواد جدیدی است که عمر مفید آن را افزایش می‌دهد.

در این مرحله، مدیریت دندان ضروری است. اکثر کلینیک های دندانپزشکی به دلیل مسائل مالی در پایان سال برای نوسازی تجهیزات خود سرمایه گذاری می کنند. مهم است که بخشی از صورتحساب درخواست برای خرید مواد استفاده شود، بنابراین یکی دیگر از دلایل اساسی برای تغییر به صندلی دندانپزشکی مدرن می تواند سرمایه گذاری و استهلاک سود دریافتی در طول سال باشد.

  1. کیفیت ارگونومی

این مهم ترین علامت در هنگام تهیه یک صندلی دندانپزشکی مدرن است. هر سال، مواد باید آزمایش شوند و توصیه ها و به روز رسانی های ارائه شده توسط متخصصان در این بخش باید گوش داده شود.

بیمار نیاز به توجه دارد و اینکه محیط باعث ناراحتی نمی شود. بسیاری از کلینیک ها در حال حاضر تکنیک ها و سیستم های آرام بخشی دارند، اما اگر یک صندلی دندانپزشکی مدرن و راحت داشته باشیم به مبارزه با ادنتوفوبیا، یعنی ترس و اضطرابی که برخی افراد هنگام مراجعه به دندانپزشک احساس می کنند، کمک می کند. همانطور که قبلاً اشاره کردیم، راحتی یک عامل کلیدی است. هر بیمار به طور متوسط 30 دقیقه روی صندلی دندانپزشکی می نشیند و اگر درمان طولانی باشد تا دو ساعت هم می نشیند. در مورد دندانپزشکان، آنها هر روز هشت ساعت را روی صندلی می گذرانند، بنابراین بدن آنها نیز ممکن است آسیب ببیند و مجبور شوند به خدمات متخصصان فیزیوتراپی متوسل شوند که این نیز هزینه است.

برخی از عملکردهایی که یک صندلی دندانپزشکی مدرن بهتر از آنها مراقبت می کند عبارتند از:

  • ارتفاع صندلی: ارتفاع، حرکات صندلی مدرن دندانپزشکی و تنظیم صحیح برای کار راحت و تسهیل دسترسی به بیماران ضروری است. به همین ترتیب، یک صندلی دندانپزشکی مدرن و فعلی باید در فضای کاری بین دندانپزشک و دستیار آزادی ایجاد کند.
  • طول شیلنگ ها: طول شیلنگ ها به دندانپزشک اجازه می دهد تا راحت کار کند، مهم است که انسداد داشته باشند و برگشت مکانیسم باعث ایجاد تاندونیت در مفاصل مانند آرنج یا مچ دست نشود. علاوه بر این، اگر طول این شیلنگ ها بین 50 سانتی متر و حداکثر 1 متر باشد، بیمار احساس خستگی نمی کند و دندانپزشک می تواند راحت کار کند.
  • نورپردازی: ضروری است که نور کار در یک نقطه متمرکز شود. هالوژن های لامپ های قدیمی بین 15000 تا 25000 لوکس و دمای رنگ کمتر از 4500 کلوین متمرکز شده است.
  • در حال حاضر چراغ های LED صندلی دندانپزشکی مدرن بیش از 35000 لوکس قدرت دارند و شبیه نور طبیعی هستند که باعث خستگی کمتری در چشم می شود. برخی از لامپ های عمل مانند لامپ TheiaTech، یک نوار روشنایی را در بازو تعبیه می کنند تا دید ناحیه قبل از عمل را بهبود بخشد، نور نواحی جعبه دندان را متعادل کند و در نتیجه خستگی بینایی را کاهش دهد.
  • مدفوع: داشتن یک مدفوع ارگونومیک و قابل تنظیم ضروری است که موقعیت صحیح را برای جلوگیری از بروز درد و کاهش علائم وضعیت نادرست قبلی تضمین می کند. به عنوان مثال مدفوع Ancar.
  1. تجهیزاتی که سالها پیش در مشاوره مورد استفاده قرار می گرفت از نظر عملکرد محدود است. یک صندلی دندانپزشکی مدرن مزایایی را ارائه می دهد که اکثر صندلی های قدیمی به آن فکر نمی کردند.
  • پدال: امروزه به لطف پدال می توانید حرکات صندلی های کلینیک دندانپزشکی را کنترل کنید، چراغ را روشن و خاموش کنید، آبیاری کنید، با سرنگ کار کنید و حتی سرنگ را وصل یا جدا کنید. آسپیراسیون، همه دست ها آزاد باشند تا محل کار را آلوده نکنند. بنابراین، این امر همچنین به معنای افزایش سرعت کار، ارگونومی و چابکی برای بیمار و درمان انجام شده است.
  • پانل های لمسی: امکان کنترل حرکات صندلی راحتی، موقعیت های قابل برنامه ریزی، برنامه های خودکار، عملکردهای گروه آب، معکوس خودکار، گشتاور و چرخش ابزار را فراهم می کند. یک صندلی دندانپزشکی مدرن همه این پانل ها را دارد که علاوه بر تمیز کردن و نگهداری بهتر و کاهش احتمال خرابی، خستگی کمتری را در انتخاب عملکردها به همراه دارد.
  • وضعیت ترندلنبرگ: این اصطلاح به وضعیتی اطلاق می شود که در آن ارتفاع سر بیمار 15 تا 20 درجه زیر قفسه سینه و پاها باشد. این وضعیت یکی از اولین اقدامات برای درمان افت فشار خون در شوک هیپوولمیک است، یعنی اجازه می دهد خون کافی به سر برسد و اکسیژن رسانی کافی به بافت مغز حفظ شود. هنگامی که یک صندلی دندانپزشکی مدرن را مقایسه می کنید، از نگاه کردن به این جنبه تردید نکنید.
  • عناصر ایمنی: در یک صندلی دندانپزشکی مدرن، عناصری مانند سیستم‌های بلند کردن، اسپیتتون‌ها، سینی‌های کمکی یا پشتی برای جلوگیری از تصادف و به دست آوردن ایمنی بیشتر در درمان‌ها آماده می‌شوند.
  1. قانون آلودگی اروپا با جیوه

در نهایت، همچنین لازم است بدانید که اتحادیه اروپا قانونی را برای بازیابی بقایای جیوه استفاده شده در آمالگام ها، چه در زمان قرار دادن و چه در هنگام برداشتن، صادر کرده است.

این قانون جدید نشان می‌دهد که ما تجهیزات خود را با این مقررات تطبیق می‌دهیم و برخی از صندلی‌های کلینیک دندان‌پزشکی اجازه نمی‌دهند که دریچه کاسپیدور در موقعیت صحیح خود قرار گیرد.

کاتالوگ ما را بررسی کنید که در آن صندلی دندانپزشکی مدرنی را پیدا خواهید کرد که با شما سازگار است. در ما بهترین محصولات، مشاوره شخصی و قیمت های رقابتی را ارائه می دهیم.

اگر سوالی دارید، در تماس با ما دریغ نکنید! ما خوشحال خواهیم شد که به شما کمک کنیم.

این مطلب را هم از دست ندهید :   پشیمانی بعد از عمل بای پس معده