برگزیده

پیانو دابلیو هافمن

پیانو دابلیو هافمن

برند W Hoffmann در سال 1904 توسط Wilhelmine Sophia Friederike Hoffmann در برلین تاسیس شد. آغاز قرن بیستم عصر طلایی تولید پیانو برای آلمان بود: سازها بسیار محبوب بودند و صدها سازنده پیانو در آلمان وجود داشت. تولید شده توسط II. پیانو. هافمن برای لحظه ای ایستاد.

در سال 1950، پس از تقسیم برلین، این شرکت به دلیل کمبود کارگران ماهر، کارخانه خود را به فرانکن (شهری در جنوب آلمان) منتقل کرد. تاسیسات جدیدی به مساحت 42000 متر مربع در منطقه لانگلاو ساخته شد. این کارخانه 160 کارگر معروف را استخدام می کند، که با تولید پیانوهای خاکستری و دیواری شروع می شود، در وسط جعبه ای که فریاد می زند، مای بهترین مواد جادار.

مهدین سرپرست این بخش است. برخی از کیبوردها دارای 88 درب پیانو آکوستیک هستند. ضامن پیانوی دیجیتال جداسازی 88 کلید راگا به عنوان 61 است. این امر به ویژه در مورد پیانویی که در خانه های آپارتمانی برای کودکان توضیح داده شده است صدق می کند. ادغام ناقص اسکناس به نفع ملک است  پیانو دبلیو هافمن  این نام زیرگروه دوم تیم باخشتاین است. در این مسیر با قطار به شهر نوا و ابزار فروشی محله خود بروید. به جرات می توان گفت که خرید پیانوی آکوستیک برای کسانی که وزن لازم را ندارند و هنوز چیزی از هانیه دریافت نکرده اند عاقلانه است و قول می دهیم که به زودی شروع به یادگیری حسن می کنند. معروف به ساخت پیانوهای آکوستیک ارزان، باکیفیت و زیبا برای همان شرایطی که قسم می‌خورند بهترین کیفیت و تازگی را در لباس‌های خود انتخاب کنید، با همان تعادلی که در کجا و چگونه در اتاق خود استراحت می‌کنید. از طرفی دیگر مورد علاقه این شرکت استفاده از مواد اولیه مرغوب می باشد.

دبلیو هافمن را با وجود اوضاع نابسامان اقتصادی و ورشکستگی و فروش اکثر برندهای اروپایی به سرمایه گذاران آسیایی می توان یکی از شرکت های خوش شانس اروپایی دانست. هافمن به عنوان معتبرترین شرکت پیانو K. خریداری شده توسط Beckstein انتخاب شد. . در سال های بعد، کارخانه هافمن به اسپنسر دارف نقل مکان کرد. با افزایش رقابت بین سازندگان و جهانی‌تر شدن اقتصاد، همه تولیدکنندگان پیانو مجبور pianotanin.co بودند برای سرپا ماندن واکنش مناسب نشان دهند. در نتیجه، ج بکشتاین دوم. هافمن در سال 2008 تأسیسات جدیدی را در جمهوری چک تأسیس کرد تا این برند را ادامه دهد و سی بکشتاین اروپا را تأسیس کرد. در این میان شرکت مادر (با نام تجاری C. Beckstein) به یکی از بهترین سازندگان اروپایی در تولید بهترین پیانو در کارخانه سیفنرزدورف تبدیل شده است.

این مطلب را هم از دست ندهید :   پنل اس ام اس

پیانوهای آوازی بسته به ارتفاع زنگ و نام صداهای مختلفی دارند. بسیاری از نوازندگان در هنگام خرید این گزینه شک دارند. آلیک موزیک یکی از معتبرترین فروشگاه های تهران darolfeiz.ir  است که تجهیزات ماینینگ نقدی و آتی را ارائه می دهد. طیف گسترده ای از پیانوهای دیجیتال و پیانو آکوستیک، گیتار الکتریک، آموزش و آکوستیک، نقد آکوستیک، چنگ، ویولن، زهی، ویولن، سنتور، درام، ارگ، فلوت و لوازم جانبی را از بهترین برندهای دنیا خریداری کنید.

 

سری حرفه ای W. Hoffman برای تولید پیانوهای تجاری پیشرفته با هزینه بسیار کمتر از پیانوهای لوکس طراحی شده است. استفاده از مواد اولیه مرغوب و کار صنعتگران مجرب صدای این سریال را به قدری زیبا و قدرتمند کرده است که می تواند پاسخگوی نیاز نوازندگان حرفه ای باشد. ویژگی های اصلی این سریال به شرح زیر است.

صفحه نمایش بالا

  • ساختار مدرن چدنی

پرداخت و رنگ آمیزی قاب چدنی نقره ای

اسکلت تقویت شده روی پیانو دیواری (با استفاده از چوب راش)

امکان طراحی تبلت و گنجاندن پاپ کورن در مدل های دیواری (نگهداری ورق های جدید)

امکان تنظیم ارتفاع باز شدن درب در مدل های بزرگ

قیمت سری پیانو سنتی کمتر از سری تجاری است. بنابراین افرادی که بودجه لازم برای خرید یک سری تجاری را ندارند همچنان می توانند با هزینه کم از صدای زیبا و قدرتمندی که از طراحی و ساخت شرکت بکستین به دست می آید لذت ببرند. ویژگی های اصلی این سریال به شرح زیر است.

استفاده از کاج برای تولید اسکلت (تراکم متوسط ​​تا متوسط)

از چوب صنوبر آلپاین برای ساخت تابلوهای صوتی استفاده کنید

استفاده اروپایی از لبه های اروپایی بر روی پل ها

سری II Vision. هافمن یکی از پرفروش ترین محصولات این برند به دلیل ارزش بالای پولی است. با وجود قیمت مناسب، مدل های سری ویژن تمامی استانداردها و الزامات کیفی اروپا را برآورده کرده اند. تمام استانداردهای Bactstein رعایت شده است تا اطمینان حاصل شود که تمام مراحل تولید در این مجموعه توسط تیم کارشناسان ارشد Bactstein مدیریت می شود. اعضای تیم به طور منظم بازدید می کنند